Sunday, August 21, 2011

CuCi CuCi SeRvICeS

Assalamulaikum & Salam Sejahtera All...

Seperti biasa sepanjang bulan Ramadan aku akan berhujung minggu dikampung. Minggu ni balik beriftar with my dearest mak,ayah & adik sambil tu jugak angkut balik hasil tangkapan Rabu hari tu. So balik beraya nanti kurang la skit barang2nyer.

Kuih cucur badak, bikin on Saturday

Cuci cuci services week. Hehehe rayo kan x lama lagi, so kami me & my adik done it. Kami cuci kipas , tingkap & perabot , fenat tapi berbaloi bila tgk hasilnye. My adik take job cuci kipas , aku x berani keja2 kena memanjat ni . So aku take job cuci perabot kasi berkilat . Cermin tingkap lak most of it my adik wat aku sempat nolong sikit aje, since perabot rumah bnyk nak digilapkan. Even semua tu perabot lama tapi jadi la kan kasi touch up skit , beli baru membazir lagipun mana nak campak perabot2 lama lain la boleh ditrade in. Aku guna produk cosway untuk cuci & gilap perabot & cermin tu since aku member VIP cardnyer . Ada few thing x sempat nak wat lagi since my weekend sgt singkat.




Kuih rayo ? Camno korang dah start wat ? Ke beli je , kuih tunjuk2 . Aku this year tgk tau gi sempat bikin sendiri ke 2-3 jenis since hanya dpt balik kampung on Sunday 28Aug, masa student2 dulu rajin la wat biskut meskut rayo . Dah start keja klu ada kesempatan baru wat. My mak today wat kerepek pisang dari pisang nangka, yg ini konpem laris kuih goreng2. Biskut meskut ni kekadang x abih pun , cik nah jugak dpt . X lama lagi kan dah nak berayo , sabar2 x lamo dah laei .


No comments:

Post a Comment