Wednesday, June 22, 2011

Singgah Sebentar Ke Kedai Rakyat 1 Malaysia

Otw balik keja petang tadi driver van opis aku bagitau kat LRT KJ ada PM datang . So aku pn dgn opis mate pn singgah la jap, sebab memang hari2 pn kena p situ otw pi & balik keja. Tertanya2 jugak ada event apa... Pas jln kat atas nampak la ada ramai pengunjung, polis, prasarana staff & reporter... Owh rupanya ada majlis perasmian Kedai Rakyat 1 Malaysia (KR1m)

Aku pn stroll la situ sambil merasa sampel minuman & makanan barangan yang dijual di KR1M . Jengok2 rupanya our PM masih ada lagi kat situ tengah menikmati minum petang... Tapi aku x dapat tengok pn our PM dari dekat ramai polis,bodyguard & reporter masa tu...

Then g singgah kedai tu yang terletak kat tingkat bawah LRT Kelana Jaya... Tengok2 sikit2 je barang time tu ada reporter tgh buat liputan ... Harga barang yang dijual lebih murah... sgt berpatutan ... so nanti aku g singgah lagi beli apa yang patut...

Ni barang yang aku beli rasanya sedap (dh rasa kat booth td) , air mineral tu pulak dapat free tadi.


Ni la 'Kedai Rakyat 1 Malaysia' tu






No comments:

Post a Comment